شامپو گیاهی پراو حاوی عصاره انار

 فروش شامپو گیاهی عصاره انار

شامپو گیاهی پراو حاوی عصاره انار به عنوان یک ترکیب کامل برای موهای شما به شمار می رود. انار میوه ای بسیار مفید است و بسیاری خاستگاه آن را ایران میدانند. با خرید شامپوی گیاهی پراو با عصار انار، شما از تمام خواص بی نظیر این گیاه ارزشمند برخوردار خواهید شد. در گذشته اجداد ما نوعی شامپو به کمک برگ و میوه درخت انار تهیه و استفاده می کردند. امروزه نیز شرکت فومن پرتو شهاب اقدام به فروش عمده شامپو گیاهی پراو با عصاره انار نموده است. از دلایل تاثیرگذاری انار، وجود مقادیر فراوانی  از ترکیبات مفید به نام آنتی اکسیدان است. فقدان آنتی اکسیدان در محصولات آرایشی – بهداشتی تاثیرات بسیار وخیمی بر سلامت پوست و موی سر میگذارد.

 

شامپو انار

در غیاب آنتی اکسیدان ها، رادیکال های آزاد حاصله از واکنش اکسیداسیون، نسبت به تخریب پوست و موی سر اقدام میکنند. از خطرات رادیکال ها می توان به ضعف فولیکول ها و ریزش موی سر اشاره کرد. اما متاسفانه همیشه خطر رادیکال های آزاد قابل جبران نیست. رادیکال های آزاد سبب سرطان پوست می شوند. به همین دلیل و برای مهار رادیکال های آزاد، حتما می بایست از محصولات دارای آنتی اکسیدان استفاده کنید. همچنین این محصول حاوی عناصر معدنی مهمی است. از این مواد می توان به آهن، منگنز و … اشاره کرد. از این مواد معدنی در تمام محصولات تقویت مو استفاده می شود. همچنین انار حاوی کلسیم بوده و سبب فعال شدن ویتامین D و آغاز تاثیرات مثبت آن می گردد.

 

 

 

ویتامین های شامپو گیاهی 

شامپو گیاهی پراو حاوی عصاره انار دارای مقادیر زیادی از ویتامین B و C می باشد. این امر به موفقیت فروش شامپو انار انجامیده است. این دو ویتامین هر دو محلول در آب هستند. ویتامین B دارای انواع مختلفی است. یکی از مهم ترین آن ها ویتامین B5 می باشد که در شامپو گیاهی پراو حاوی عصاره انار به فراوانی وجود دارد. این ویتامین به تقویت فولیکول های مو کمک میکند. در نتیجه این محصول به عنوان یک محصول براق کننده و حالت دهنده موی سر شناخته می شود. همچنین این محصول یک نرم کننده عالی برای موی سر و پوست آن شناخته می شود. به همین دلیل نیازی به خرید مجزای نرم کننده نخواهید داشت. همچنین انار حاوی مقادیر فراوانی ویتامین C نیز می باشد. ویتامین C به عنوان یک ماده آنتی باکتریال طبیعی به ضد عفونی شدن موی سر کمک می کند.

برای خرید عمده شامپو سر پراو حاوی عصاره انار از شرکت فومن پرتو شهاب با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

تا از بهترین محصولات ما بهره مند شوید و بهترین ها را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.